středa 6. dubna 2011

Jsou PR články reklama?

PR články označují anglickou zkratku Public Relations, což se dá volně do češtiny přeložit jako vztahy s veřejností.
PR článek je zajímavým marketingovým nástrojem, kterak dostat Vaší firmu, web, nebo e-shop do povědomí odborné, či laické veřejnosti. PR článek Vám skvěle pomůže propagovat samozřejmě i Váš produkt, nebo službu. PR článek je rovněž cenným zdrojem relevantních odkazů a o ty jde samozřejmě také. PR články se na internetu publikují na PR portálech, odkud je mohou stahovat například novináři.
Kvalitní texty jsou základem každého podnikání. V podstatě pokud nemáte texty, které zaujmou návštěvníka i vyhledávače, tak šance, že budete mít zisk z Vašich stránek, bude mizivá. Texty totiž prodávají a toto staré moudro je i pravdivé. Pokud tedy chcete, aby každý návštěvník odcházel od Vás maximálně spokojený, tak byste mu vždy měli nabídnout maximum. A kvalitní texty, které jsou snadno pochopitelné a obsahují všechny potřebné informace, jsou základem.
PR články jsou původně formou propagace určitého produktu, obchodu, webu, služby atd. na vysoce navštěvovaných a tematicky zaměřených webech. PR článek je obvykle psaný stylem “nezávislého pozorovatele”, který propagovaný produkt vychvaluje, ale ve skutečnosti jde o placenou publikaci (stejně jako kterákoliv jiná reklama).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.